Za bolje korisničko iskustvo i analizu posjeta stranice koristimo kolačiće. Za više informacija pritisnite ovdje.
IZABERITE DRŽAVU:

Jamstvo i reklamacije

MOJ ARTIKL JE OŠTEĆEN

Ako ste prilikom preuzimanja pošiljke uočili da su artikl ili pošiljka fizički oštećeni, ili je pošiljka nepotpuna te otvorena tada:
Dostava službom Hrvatke pošte
  1. možete sami podnjeti zahtjev za naknadu štete u poslovnici Hrvatske pošte. Postupak za naknadu štete možete pokrenuti sami tako da paket (ambalažu + sadržaj) reklamirate u poslovnici Hrvatske pošte.
  2. Ako postupak naknade štete želite rješavati preko nas molimo da nas kontaktirate na kontakt broj 091 987 5152 ili na [email protected]štaja.hr". Kod prijave štete je potrebno poslati fotografije paketa, (unutrašnjosti) ambalaže, oštećenog artikla, oznake pošte i opis štete.
  3. Ako se na kraju potražnog postupka utvrdi odgovornost Hrvatske pošte, ostvarujete pravo na naknadu štete u najkraćem mogućem roku.
Isporuka našom službom dostave
  1. Slikajte artikl što jasnije i precizno zbog bolje vidljivosti.
  2. Slike ambalaže,
  3. Priložite sliku uputa za montažu, prije zaokružite element s oštećenjem artikla,
  4. Napišite nam e-mail na [email protected]štaja.hr, u e-mailu napišite:
    • Ime i prezime kupca,
    • Adresa,
    • Broj telefona,
    • Broj narudžbe,
    • Datum računa preuzetog artikla,
    • Naziv artikla,
    • Detaljan opis i obrazloženje za povrat uz uvjete jamstva.
    • Slike oštećenja/proizvoda,
    • Slika iz uputstva za montažu,
    • Slike ambalaže.
  5. Pričekajte na odgovor našeg servisnog centra,
  6. Ako je artikl standardnih dimenzija molimo da nam ga pošaljete poštom. Prije slanja artikl obavezno dobro zaštitite i pošaljite u originalnoj ambalaži ili drugoj ambalaži koja će paket štititi od oštećenja tijekom transporta. Ne zaboravite priložiti obrazac s podacima i kopiju računa.
    Adresa za slanje:
    Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana – Črnuče.
  7. Ako je proizvod većih dimenzija tada ćemo vas kontaktirati oko dogovora za dostavu/zamjenu.

ŽELIM UVAŽITI GARANCIJU

Kakav je postupak?
  1. Priložite sliku uputa za montažu, prije zaokružite element s oštećenjem artikla,
  2. Napišite e-mail na [email protected]štaja.hr,
  3. Pričekajte na odgovor našeg servisnog centra,
  4. Ako je artikl standardnih dimenzija molimo da nam ga pošaljete poštom. Prije slanja artikl obavezno dobro zaštitite i pošaljite u originalnoj ambalaži ili drugoj ambalaži koja će paket štititi od oštećenja tijekom transporta. Ne zaboravite priložiti obrazac s podacima i kopiju računa.
    Adresa za slanje:
    Trianova d.o.o.
    Cesta 24 junija 23
    1231 Ljubljana – Črnuče
  5. Ako je proizvod većih dimenzija tada ćemo vas kontaktirati oko dogovora za dostavu/zamjenu
Što moram napisati u e-mail?
  1. Ime i prezime kupca,
  2. Adresa,
  3. Telefon,
  4. Broj narudžbe,
  5. Datum računa preuzetog artikla,
  6. Naziv artikla,
  7. Detaljan opis i obrazloženje za povrat uz uvjete jamstva,
  8. Slike proizvoda,
  9. Slika iz uputa za montažu,

REKLAMACIJE (materijalni nedostaci i jamstvo)

  • Za sve proizvode za koje Trgovac daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.
  • Informacija o jamstvu je navedena i na strani s opisom proizvoda. Ako artikl nema informaciju o jamstvu ili podatak o navedenom u tom trenutku nije poznat, Kupac može kontaktirati Trgovca koji će osigurati informaciju o jamstvu artikla.
  • Na temelju jamstvenog lista potrošač može od osobe koja jamči za robu (proizvođač, uvoznik ili trgovac) zahtijevati besplatno uklanjanje pogreške ili nedostatka. Ako tvrtka ne ukloni nedostatak u roku od 45 (četrdesetipet) dana potrošač ima pravo zahtijevati nov ispravan proizvod. Ako tvrtka uopće ne ukloni nedostatak ili grešku i ne zamjeni proizvod novim ispravnim proizvodom kupac ima pravo raskinuti ugovor i od trgovca zahtijevati povrat cjelokupnog iznosa ili umanjenog iznosa kupovine.
  • Ako popravak artikla u okviru jamstva nije moguć ili traje više od 45 (četrdesetipet) dana kupac ima pravo zahtijevati nov ispravan proizvod. U slučaju da isti proizvod nije više moguće nabaviti (i time ujedno ispuniti obavezu zamjene proizvoda), kupac ima pravo raskinuti ugovor te pravo na povrat cjelokupnog iznosa kupovine.

JAMSTVO NE VRIJEDI U SLJEDEĆIM UVJETIMA

  • Ako se radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod.
  • Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom.
  • Kod oštećenja koja su nastala zbog nepravilne montaže proizvoda.
  • Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu.
  • Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod.
  • Ako je proizvod izložen neprimjerenim vremenskim uvjetima ( hladnoća, vrućina, vlaga, prah..)
  • Ako je proizvod fizički oštećen.
  • Ako je proizvod prijevremeno istrošen zbog nepravilne montaže i sastavljanja.
  • Ako je proizvod istrošen zbog njegove upotrebe.
  • Ako je proizvod oštećen zbog nepravilnog rukovanja (oštećenja uzrokovana oštrim predmetima, izvijanjem, pritiskanjem, padovima itd.)

U jamstvo isto tako ne ulaze kvarovi koji su posljedica transporta prilikom dostave, kvarovi nastali zbog nepravilne montaže ili održavanja, mehanički kvarovi koje je uzrokovao korisnik, odnosno kvarovi koji su posljedica normalne dugotrajne upotrebe proizvoda, kvarovi uzrokovani strujnim udarom (grom), višim silama, neprikladnim čišćenjem itd. U slučaju kada je zahtjev za jamstvom neopravdan kupac sam podmiruje nastale troškove.

MATERIJALNI NEDOSTATAK PROIZVODA

Reklamaciju za proizvode s materijalnim nedostacima potrošač može uputiti za svaki kupljeni proizvod koji ima ili nema jamstvo i zahtijevati svoja prava iz odgovornosti proizvoda s materijalnim nedostatkom.
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Kupac može zahtijevati po vlastitom izboru: uklanjanje nedostatka, sniženu cijenu, predaja drugog proizvoda bez nedostatka ili povrat cjelokupnog iznosa. Potrošač je dužan obavijestiti trgovca o nedostatku, detaljno opisati nedostatak proizvoda te omogućiti trgovcu da pregleda proizvod. Ako se dokaže da materijalni nedostatak robe nije sporan trgovac je dužan u što kraćem roku, najkasnije u roku od 8 (osam) dana uvažiti reklamaciju. Ako je materijalni nedostatak sporan trgovac je dužan pismenim putem obavijestiti kupca u roku 8 (osam) dana.

NEDOSTATAK POSTOJI

  1. ako roba nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako roba nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je trgovac predao robu koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti.

UPUTE ZA UPOTREBU NAMJEŠTAJA

  • Namještaj je potrebno sastaviti prema priloženim uputama proizvođača. Proizvod je namijenjen za upotrebu u unutarnjim prostorima s temperaturom 18 – 23 ⁰C i 55 – 75 % relativne vlage.
  • Namještaj mora biti udaljen najmanje 100 cm od izvora topline i zaštićen toplinskom izolacijom. Namještaj ima ulogu omogućavanja smještaja i funkcionalnosti predmeta ili ljudi te se njegova upotreba ne smije koristiti za prekomjerno opterećenje.
  • Tapecirani namještaj je potrebno čistiti i zaštiti sredstvima namijenjenim i primjerenim za održavanje materijala od kojeg je namještaj izrađen.
  • Za čišćenje dijelova izrađenih od drveta koristite mekanu krpu i sredstva namijenjena čišćenju drvenog namještaja.
  • Za kromirane dijelove namještaja upotrijebite sredstva namijenjena čišćenju kromiranih površina.
  • Za pomicanje namještaja osigurajte dovoljan broj osoba i namještaj ne vucite po podu.
  • Pod mora biti ravan, a ako primijetite njegovu nepravilnost, obavezno podložite podnožje namještaja kako ne bi došlo do ljuljanja i oštećenja podnih obloga.

MIŠLJENJA STRANAKA

Blagovaonski stol Garian II 180x90 cm

   Primož - 2021-02-13

Jako zadovoljni stolom, super izgleda, fantastično! Priloženi šarafi su loši, predlažem da ih zamjenite.

+ Stol je odličan

- Priloženi šarafi za montažu su loše kvalitete

Klupa Nizana II 180x42

   Primož - 2021-02-13

Klupa je odlična. Priloženi šarafi za montažu lošije kvalitete

+ Super.

Blagovaonski stol Jazzie III 160 cm

   Lolita - 2021-02-13

Stol je jako lijep, vrlo zadovoljna s kupovinom.

Blagovaonski stol Garian II 140x90 cm

   Kristina - 2021-02-12

Jako lijep stol, odlična cijena

+ Jako lijep dizajn

Multimedija TV regal FLY M 260 cm - LED

   Klarisa - 2021-02-12

Dostava je trajala duže od dogovorenog.

+ Izgled kao na slici

- oštećen paket

Madrac Magnat memory-lateks-cocos 3D

   Franjo - 2021-02-12

Super madrac, jako sam zadovoljan, super spavam.

+ Madrac Magnat memory-lateks-cocos 180x200

Stolica Paesana PU natur + cappuccino

   Elizabeta - 2021-02-12

Jako dobre stolice za te novce.

Blagovaonski stol Jennin 160x85 cm

   Elizabeta - 2021-02-12

Jako lijep stol.
GOR