Za bolje korisničko iskustvo i analizu posjeta stranice koristimo kolačiće. Za više informacija pritisnite ovdje.
IZABERITE DRŽAVU:

Povrat robe

Pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat robe u roku 14 dana

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana tako da o tome obavijesti trgovca preko elektronske pošte info@svijetnamještaja.hr. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Kupac snosi troškove povrata robe i robu mora vratiti u roku 14 dana od predaje obavijesti o raskidu ugovora.

POSTUPAK VRAĆANJA ROBE?

Povrat robe u naše skladište
Prije povrata robe na naš E-mail: info@svijetnamještaja.hr pošljite iduće podatke:
  1. Ispunite obrazac za jednostrani raskid ugovora,
  2. Kopija računa za artikl koji vraćate
  3. Slike ambalaže,
Artikl morate zaštititi originalnom ambalažom ili drugom ambalažom koja će proizvod zaštititi tijekom prijevoza od oštećenja.
Artikl je moguće osobno vratiti u naše skladište s računom i ispunjenim obrascem o raskidu ugovora.
Vraćanje robe preko pošte
Troškove slanja paketa pokriva pošiljatelj osim u slučaju kada je unaprijed dogovoreno drugačije. Pakete s otkupninom ne preuzimamo. Prije povrata na naš e-mail pošaljite iduće podatke: info@svijetnamještaja.hr
  1. Ispunite obrazac za jednostrani raskid ugovora,
  2. Kopija računa za artikl koji vraćate
  3. Slike ambalaže,
Artikl morate zaštititi originalnom ambalažom ili drugom ambalažom koja će proizvod zaštititi tijekom prijevoza od oštećenja.
Artikl pošaljite na adresu: Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče, Slovenija.

KOJE ARTIKLE NIJE MOGUĆE VRATITI?

  • ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču.
  • odredbe u ovom poglavlju ne vrijede ako narudžbu izvede pravna ili fizička osoba koja obavlja registriranu djelatnost i za koju se u tom slučaju primjenjuju indivudualne odredbe i dogovori.
  • artikle s fizičkim oštećenjima koji su nastali tijekom unošenja proizvoda u stambeni prostor ili tijekom nepravilnog rukovanja proizvodom.

POVRAT NOVCA

Prodavač mora vratiti novac što prije ili najkasnije u roku 14 dni od primitka zahtjeva za jednostrani raskid ugovora. Prodavač novac vraća kupcu istim kanalom plaćanja koji je kupac koristio za plaćanje, osim ako kupac zahtjeva drugačije.
Kako pravilno provjeriti paket i vratiti ga nazad kupcu?

Nakon preuzimanja paketa provjerite oštećenje i pažljivo odstranite ambalažu, ambalažu čuvajte sve dok se u potpunosti ne uvjerite da je artikl ispravan i neoštećen. Provjerite osnovne funkcije proizvoda bez odstranjivanja zaštitne folije. Zaštitu odstranite kada ste potpuno sigurni da ćete artikl zadržati.

Potrošač ne smije neograničeno koristiti pravo na raskid ugovora, a za provjeru ispravnosti artikla smije provjeriti i isprobati djelovanje artikla.

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

Kao potrošač imate pravo, ne navodeći razloge, otkazati narudžbu u roku od 14 radnih dana od zaprimanja narudžbe te vratiti proizvod. Trgovac vam je dužan vratiti novac u najkasnije roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o vašoj odluci o jednostranom raskidu. Trgovac je dužan u tu svrhu osigurati obrazac za jednostrani raskid ugovora, ali možete i sami napisati izjavu u kojoj nedvosmisleno navodite da raskidate ugovor.

Slanje predugovorne obavijesti potrošačima kod ugovora sklopljenih na daljinu propisano je Zakonom o zaštiti potrošača, a ova obavijest dopunjuje obvezu obavještavanja propisanu Zakonom o elektroničkoj trgovini. Ugovor na daljinu je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača "ugovor sklopljen između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava komunikacije na daljinu." U tom smislu, prodajom proizvoda putem webshopa trgovac s potrošačima sklapa ugovor na daljinu.

PRAVO NA OTKAZIVANJE UGOVORA I POVRAT ROBE

U ugovorima koji se sklapaju na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana. Potrošač je dužan robu vratiti u roku 14 (četrnaest) dana od trenutka kada se odluči na otkazivanje ugovora i o tome obavijesti Trgovca.

U primjeru otkazivanja ugovora potrošač snosi troškove povrata robe.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može naći dolje na poveznici ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na info@svijetnamjestaja.hr

Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Kupac je dužan pravovremeno obavijestiti Trgovca o otkazivanju ugovora, u određenom vremenskom periodu propisanom za otkazivanje ugovora.

Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac je dužan robu vratiti neoštećenu i u istom obliku uz iznimku, ako je roba prethodno oštećena, pokvarena, izgubljena ili količinski smanjena, a da potrošač nije kriv za navedene razloge.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Odredbe iz ovog poglavlja ne vrijede, ako narudžbu izvede pravna ili fizička osoba koja se bavi dohodovnom djelatnošću neovisno o organizacijskom obliku ili vlasničkoj strukturi. Vašem zahtjevu za povrat robe u tom slučaju ćemo pristupiti individualnim pristupom uz razmatranje svih razloga, okolnosti i mogućnosti koje nam nude naši dobavljači.

OŠTEĆENA ROBA

U slučaju vidljivo oštećene ambalaže ili robe, kupac je dužan trgovcu ili dostavnoj službi uputiti reklamaciju prilikom preuzimanja robe. Kupac takvu pošiljku nije dužan preuzeti. Kada je paket oštećen, otvoren, ne odgovara sadržajem ili su proizvodi u paketu oštećeni kupac mora uputiti reklamaciju dostavnoj službi ili trgovcu, iako je preuzeo paket s gore opisanima stanjima. Riješavanje reklamacija se trudimo izvesti u što kraćem roku. Kupcu savjetujemo da paket prije preuzimanja temeljito pregleda i provjeri sadržaj paket u prisutnosti dostavljača.

MIŠLJENJA STRANK

Stolica Paesana natur

   Gal - 2021-01-18

Lijepe stolice

Uredska stolica Nety crna

   DUŠKO - 2021-01-13

Za te novce jako zadovoljan

Trosjed Saša

   vasilij - 2021-01-13

Trosjed je stigao u dogovorenom terminu :)

+ Trosjed udoban i cijena nam je bila super:)

Uredska stolica Cheer zelena

   Aleš - 2021-01-11

Dobra stolica

Stol na razvlačenje Nika 140 cm

   Tatjana - 2021-01-09

Jako zadovoljni sa stolicama Jožef i stolom Nika. Od pristupa vaših zaposlenih pa do dostave je sve za čistu peticu. Hvala!

Madrac Magnat 3D - 140x200 cm

   Teja - 2021-01-06

Super

Blagovaonski stol Garian II 200x100 cm

   Boris - 2021-01-06

Vrhunski stol!!! Top

Dječji krevet Classic - 80x160 cm - bijela+graphite

   Vesna - 2021-01-05

Jako zadovoljni s krevetom, ažurnost djelatnika i dostava u navedenom roku.

+ Kvalitetan krevet

GOR