Za bolje korisničko iskustvo i analizu posjeta stranice koristimo kolačiće. Za više informacija pritisnite ovdje.
IZABERITE DRŽAVU:

Povrat robe

PRAVO NA OTKAZIVANJE UGOVORA I POVRAT ROBE

U ugovorima koji se sklapaju na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana. Potrošač je dužan robu vratiti u roku 14 (četrnaest) dana od trenutka kada se odluči na otkazivanje ugovora i o tome obavijesti Trgovca.

U primjeru otkazivanja ugovora potrošač snosi troškove povrata robe.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može naći dolje na poveznici ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na info@svijetnamjestaja.hr

Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Kupac je dužan pravovremeno obavijestiti Trgovca o otkazivanju ugovora, u određenom vremenskom periodu propisanom za otkazivanje ugovora.

Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac je dužan robu vratiti neoštećenu i u istom obliku uz iznimku, ako je roba prethodno oštećena, pokvarena, izgubljena ili količinski smanjena, a da potrošač nije kriv za navedene razloge.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Odredbe iz ovog poglavlja ne vrijede, ako narudžbu izvede pravna ili fizička osoba koja se bavi dohodovnom djelatnošću neovisno o organizacijskom obliku ili vlasničkoj strukturi. Vašem zahtjevu za povrat robe u tom slučaju ćemo pristupiti individualnim pristupom uz razmatranje svih razloga, okolnosti i mogućnosti koje nam nude naši dobavljači.

OŠTEĆENA ROBA

U slučaju vidljivo oštećene ambalaže ili robe, kupac je dužan trgovcu ili dostavnoj službi uputiti reklamaciju prilikom preuzimanja robe. Kupac takvu pošiljku nije dužan preuzeti. Kada je paket oštećen, otvoren, ne odgovara sadržajem ili su proizvodi u paketu oštećeni kupac mora uputiti reklamaciju dostavnoj službi ili trgovcu, iako je preuzeo paket s gore opisanima stanjima. Riješavanje reklamacija se trudimo izvesti u što kraćem roku. Kupcu savjetujemo da paket prije preuzimanja temeljito pregleda i provjeri sadržaj paket u prisutnosti dostavljača.

MIŠLJENJA STRANK

GOR