Za bolje korisničko iskustvo i analizu posjeta stranice koristimo kolačiće. Za više informacija pritisnite ovdje.
IZABERITE DRŽAVU:

Pogoji poslovanja

Opći uvjeti poslovanja online trgovine www.Svijetnamještaja.hr kojom upravlja tvrtka Trianova trgovina d.o.o. ( u nastavku Trgovac) su određeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Savjetujemo Vam da prije pretraživanja web stranice pažljivo pročitate ispod navedene Opće uvjete poslovanja. Korištenjem web stranice www.Svijetnamještaja.hr se slažete s navedenim uvjetima. Ako se navedenim općim uvjetima poslovanja ne slažete, molimo Vas da se web stranicom ne koristite. Trianova trgovina d.o.o. zadržava pravo izmjene Uvjeta i odredbi na www.svijetnamještaja.hr u bilo kojem trenutku. Bilo kakve promjene Uvjeta će se primjenjivati na kupovinu izvršenu nakon izmjena stoga je kupac dužan prije svake kupovine provjeriti važeće Uvjete.

Nakon kupovine, odnosno nakon svakog pravilno ispunjenog obrasca za narudžbu robe na www.svijetnamještaja.hr svaki posjetitelj postaje kupac.

Opći Uvjeti i odredbe smatraju se sastavnim dijelom svakog poslovnog odnosa između trgovca i kupca putem internet trgovine.

Kupac je dužan poštovati odredbe iz općih Uvjeta poslovanja za vrijeme korištenja web stranice u slučaju registracije u online trgovini i u trenutku kupovine (predaje narudžbe putem obrasca). Uporabom ove internet stranice kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s općim Uvjetima poslovanja i s politikom privatnosti.

DOSTUPNE INFORMACIJE

Trgovac je dužan osigurati kupcu sljedeće informacije:

  1. identitet tvrtke ( naziv i sjedište, registracijski broj)
  2. kontakt za brzu i efikasnu komunikaciju (e-mail, telefonski broj)
  3. opis proizvoda ili usluga (uključujući jamstvo i usluge nakon prodaje)
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvodi ili usluga koji je u ponudi na web stranici mora biti dostupan u razumnom roku)
  5. uvjeti dostave (način, mjesto i rok za dostavu)
  6. sve cijene moraju biti jasno određene i napisane uz PDV i troškove prijevoza
  7. način plaćanja i dostava
  8. vremenski period ponude
  9. vremenski rok i pravo na otkazivanje ugovora
  10. postupak prigovora koji sadrži podatke o kontakt osobi ili službi za odnose s kupcima
NAČIN PLAĆANJA – uvjeti plaćanja

U web shopu www.Svijetnamještaja.hr su mogući sljedeći načini plaćanja: :

  • Plaćanje ponudom/predračunom – s prethodnom uplatom Kupca
    U slučaju da želite Vašu narudžbu platiti na ovaj način, molimo Vas da nam to posebno označite na obrascu za naručivanje. Na vaš e-mail ćemo u najkraćem mogućem roku poslati ponudu/predračun. S predračunom potom platite naručenu robu putem internet bankarstva, u pošti ili banci. Nakon uplate dostavljamo naručenu robu u dogovorenom vremenskom roku putem dostavne službe. Ako ste prilikom naručivanja označili osobno preuzimanje robe, u tom slučaju Vas kontaktiramo i javimo kada možete preuzeti naručenu robu.
  • Prilikom preuzimanja robe plaćanje je moguće:
    1. Gotovinom,
    2. S kreditnom ili debitnom karticom (Visa, MasterCard, Maestro, Diners),
    3. S Diners Club karticom do 24 rate,
  • Preko interneta:
    1. S karticom ( Visa, MasterCard, Maestro, American express, Diners)
    2. S karticom Diners Club do 24 jednake rate,
    3. Putem sistema PayPal.
  • Putem prednarudžbe:
    Za artikle naručene putem prednarudžbe ( izbor boje, materijala, kuta postavljanja i artikala koji imaju rok ispostave duži od 14 dana) vrijedi obavezna uplata avansa u visini 50%.
    1. Predračun,
    2. Plaćanje karticom preko interneta (Visa, MasterCard, Maestro, Diners)
    3. S kreditnom karticom Diners Club do 24 rate preko interneta,
    4. Putem sistema PayPal.

Trgovac izdaje račun na trajnom mediju uz specifikaciju i objašnjenje kako odstupiti od kupovine i kako vratiti robu, ako za to postoje razlozi.

Kupoprodajni ugovor ( narudžba ) je u elektronskom obliku pohranjena na serveru trgovca. Nakon uspješno izvedene kupovine jedan primjerak narudžbe se šalje kupcu u pisanom obliku putem elektronskog oblika na e-mail kupca.

CIJENA I ROKOVI ISPORUKE

Sve cijene u web shopu www.Svijetnamještaja.hr su izražene u kunama i sadrže Porez na dodanu vrijednost (PDV). Prilikom predaje narudžbe putem obrasca važeće su cijene one koje su u tom trenutku navedene za određene artikle.

Na rokove isporuke utječu faktori logistike i stanje zaliha u našem skladištu, te u skladištu naših dobavljača. Važeći su oni rokovi isporuke koji su objavljeni u trenutku predaje narudžbe. .

U slučaju da se rok ispostave promjeni prilikom obrade narudžbe, trgovac će kupcu omogućiti prekid narudžbe.

PROCES KUPOVINE

Kupovina je vrlo jednostavna i brza, odvija se na hrvatskom jeziku 24 sata na dan svih 7 dana u tjednu. Korisnik može birati proizvode iz ponude, a potrebno je pratiti 6 brzih koraka:

  1. Izbor proizvoda - prilikom naručivanja određenih proizvoda je potrebno izabrati odgovarajuću boju i dimenziju pa potom proizvod dodati u košaricu jednostavnim klikom »U košaricu«. Na ekranu se prikaže obavijest da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Za nastavak kupovine je potrebno kliknuti na »Nastavi s kupovinom« i ponovno se nalazimo u online trgovini.
    Ako korisnik želi završiti s kupovinom potrebno je kliknuti desno » Na blagajnu« i sistem ga vodi u košaricu gdje može završiti proces kupovine proizvoda.
  2. Pregled košarice - na ekranu korisnik može pregledavati sadržaj košarice, artikle koje je prethodno dodao u košaricu. Kod svakog proizvoda može mijenjati željenu količinu ( s klikom na simbol »+« ili »-«) ili željeni proizvod odstraniti iz košarice (s klikom na simbol »odstrani«. Za odabrane proizvode je naveden iznos kupovine bez PDV-a, poreza i ukupnog iznosa kupovine.
  3. Adresa za dostavu - nakon uspješne kupovine je potrebno upisati točnu adresu za dostavu. Nakon unosa adrese stranica će korisnika automatski preusmjeriti na stranicu za izbor dostave.
  4. Isporuka i Uvjeti poslovanja - korisnik odabere način dostave. Za nastavak kupovine korisnik se mora slagati i prihvatiti uvjete poslovanja, a to napravi tako da označi kvadratić "Slažem se i prihvaćam uvjete poslovanja". Idući korak je način plaćanja.
  5. Način plaćanja – korisniku se u ovom koraku prikažu naćini plaćanja koji se nalaze u poglavlju »Načini plaćanja – uvjeti plaćanja«.
  6. Pregled i završetak narudžbe - u zadnjem koraku korisnik može pregledati podatke o naručenim proizvodima, načinu isporuke i plaćanju proizvoda. Za potvrdu narudžbe je potrebno kliknuti na "Potvrđujem narudžbu" i tako završiti proces kupovine.

Ako je narudžba uspješno izvršena na stranici se ispiše tekst »Vaša narudžba je zaprimljena«. Na e – mail korisnika stiže obavijest s detaljima narudžbe i porukom da je narudžba zaprimljena i slijedi njezina obrada.

Narudžba je potvrđena i poslana na obradu kada kupac na svoj e - mail zaprimi poruku o potvrdi plaćanja.

Kada se uplata vrši na transakcijski račun trgovca kupac putem e - maila dobi obavijest o predračunu i informacijama kako uplatiti sredstva na račun trgovca ( prodavača ). Narudžba će biti poslana kada trgovcu budu uplaćena u cjelosti financijska sredstva u vrijednosti kupovine

PRAVO NA OTKAZIVANJE UGOVORA I POVRAT ROBE

U ugovorima koji se sklapaju na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana. Potrošač je dužan robu vratiti u roku 14 (četrnaest) dana od trenutka kada se odluči na otkazivanje ugovora i o tome obavijesti Trgovca.

U primjeru otkazivanja ugovora potrošač snosi troškove povrata robe.

U slučaju otkazivanja ugovora nas pismeno obavijestite na kontaktni e-mail info@svijetnamještaja.hr

Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.

Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac je dužan robu vratiti neoštećenu i u istom obliku uz iznimku, ako je roba prethodno oštećena, pokvarena, izgubljena ili količinski smanjena, a da potrošač nije kriv za navedene razloge.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Odredbe iz ovog poglavlja ne vrijede, ako narudžbu izvede pravna ili fizička osoba koja se bavi dohodovnom djelatnošću neovisno o organizacijskom obliku ili vlasničkoj strukturi. Vašem zahtjevu za povrat robe u tom slučaju ćemo pristupiti individualnim pristupom uz razmatranje svih razloga, okolnosti i mogućnosti koje nam nude naši dobavljači.

OŠTEĆENA ROBA

U slučaju vidljivo oštećene ambalaže ili robe, kupac je dužan trgovcu ili dostavnoj službi uputiti reklamaciju prilikom preuzimanja robe. Kupac takvu pošiljku nije dužan preuzeti. Kada je paket oštećen, otvoren, ne odgovara sadržajem ili su proizvodi u paketu oštećeni kupac mora uputiti reklamaciju dostavnoj službi ili trgovcu, iako je preuzeo paket s gore opisanima stanjima. Riješavanje reklamacija se trudimo izvesti u što kraćem roku. Kupcu savjetujemo da paket prije preuzimanja temeljito pregleda i provjeri sadržaj paket u prisutnosti dostavljača.

REKLAMACIJE ( materijalni nedostaci i jamstvo)
  • Materijalni nedostatak proizvoda
    Reklamaciju za proizvode s materijalnim nedostacima potrošač može uputiti za svaki kupljeni proizvod koji ima ili nema jamstvo i zahtijevati svoja prava iz odgovornosti proizvoda s materijalnim nedostatkom.
    Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Kupac može zahtijevati po vlastitom izboru: uklanjanje nedostatka, sniženu cijenu, predaja drugog proizvoda bez nedostatka ili povrat cjelokupnog iznosa.
    Potrošač je dužan obavijestiti trgovca o nedostatku, detaljno opisati nedostatak proizvoda te omogućiti trgovcu da pregleda proizvod. Ako se dokaže da materijalni nedostatak robe nije sporan trgovac je dužan u što kraćem roku, najkasnije u roku od 8 (osam) dana uvažiti reklamaciju. Ako je materijalni nedostatak sporan trgovac je dužan pismenim putem obavijestiti kupca u roku 8 (osam) dana.
    Nedostatak postoji:
    1. ako roba nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet;
    2. ako roba nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata;
    3. ako roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane;
    4. kad je trgovac predao robu koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti.
  • Jamstvo
    Za sve proizvode za koje trgovac daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.
    Informacija o jamstvu je navedena i na strani s opisom proizvoda. Ako artikl nema informaciju o jamstvu ili podatak o navedenom u tom trenutku nije poznat, kupac može kontaktirati trgovca koji će osigurati informaciju o jamstvu artikla.
    Na temelju jamstvenog lista potrošač može od osobe koja jamči za robu (proizvođač, uvoznik ili trgovac) zahtijevati besplatno uklanjanje pogreške ili nedostatka. Ako tvrtka ne ukloni nedostatak u roku od 45 (četrdesetipet) dana potrošač ima pravo zahtijevati nov ispravan proizvod. Ako tvrtka uopće ne ukloni nedostatak ili grešku i ne zamjeni proizvod novim ispravnim proizvodom kupac ima pravo raskinuti ugovor i od trgovca zahtijevati povrat cjelokupnog iznosa ili umanjenog iznosa kupovine.
    Ako popravak artikla u okviru jamstva nije moguć ili traje više od 45 (četrdesetipet) dana kupac ima pravo zahtijevati nov ispravan proizvod. U slučaju da isti proizvod nije više moguće nabaviti (i time ujedno ispuniti obavezu zamjene proizvoda), kupac ima pravo raskinuti ugovor te pravo na povrat cjelokupnog iznosa kupovine.

    Jamstvo ne vrijedi u sljedećim uvjetima:

    • Ako se radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod;
    • Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom;
    • Kod oštećenja koja su nastala zbog nepravilne montaže proizvoda;
    • Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu;
    • Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod;
    • Ako je proizvod izložen neprimjerenim vremenskim uvjetima ( hladnoća, vrućina, vlaga, prah..);
    • Ako je proizvod fizički oštećen;
    • Ako je proizvod prijevremeno istrošen zbog nepravilne montaže i sastavljanja;
    • Ako je proizvod istrošen zbog njegove upotrebe;
    • Ako je proizvod oštećen zbog nepravilnog rukovanja (oštećenja uzrokovana oštrim predmetima, izvijanjem, pritiskanjem, padovima itd.);

    U jamstvo isto tako ne ulaze kvarovi koji su posljedica transporta prilikom dostave, kvarovi nastali zbog nepravilne montaže ili održavanja, mehanički kvarovi koje je uzrokovao korisnik, odnosno kvarovi koji su posljedica normalne dugotrajne upotrebe proizvoda, kvarovi uzrokovani strujnim udarom (grom), višim silama, neprikladnim čišćenjem itd. U slučaju kada je zahtjev za jamstvom neopravdan kupac sam podmiruje nastale troškove.

UPUTE ZA UPOTREBU NAMJEŠTAJA
  • Namještaj je potrebno sastaviti prema priloženim uputama proizvođača. Proizvod je namijenjen za upotrebu u unutarnjim prostorima s temperaturom 18 – 23 ⁰C i 55 – 75 % relativne vlage.
  • Namještaj mora biti udaljen najmanje 100 cm od izvora topline i zaštićen toplinskom izolacijom. Namještaj ima ulogu omogućavanja smještaja i funkcionalnosti predmeta ili ljudi te se njegova upotreba ne smije koristiti za prekomjerno opterećenje.
  • Tapecirani namještaj je potrebno čistiti i zaštiti sredstvima namijenjenim i primjerenim za održavanje materijala od kojeg je namještaj izrađen.
  • Za čišćenje dijelova izrađenih od drveta koristite mekanu krpu i sredstva namijenjena čišćenju drvenog namještaja.
  • Za kromirane dijelove namještaja upotrijebite sredstva namijenjena čišćenju kromiranih površina.
  • Za pomicanje namještaja osigurajte dovoljan broj osoba i namještaj ne vucite po podu.
  • Pod mora biti ravan, a ako primijetite njegovu nepravilnost, obavezno podložite podnožje namještaja kako ne bi došlo do ljuljanja i oštećenja podnih obloga.
TROŠKOVI PRIJEVOZA
Kategorija proizvoda Cijena prijevoza
Označeno na proizvodu od 30 – 80 kn
Za proizvode označene s »besplatan prijevoz«, i za sve narudžbe iznad 3.000 kuna besplatno

Trošak prijevoza je naveden u informativnoj tablici u katalogu/objavi za pojedinačni proizvod i uvijek se ispiše i prikaže u košarici prije i nakon predaje narudžbe.

Kod obračunavanja konačne cijene za prijevoz dva ili više proizvoda s različitim tarifama prijevoza vrijedi trošak artikla s najvišom cijenom prijevoza. (Primjer: za prvi proizvod trošak prijevoza iznosi 15 kn, za drugi proizvod iznosi 30 kn, za treći 40 kn, cjelokupni iznos za trošak prijevoza za sva tri proizvoda iznosi 40 kn).

Trošak prijevoza je jedinstven za cijelu Hrvatsku.

BRZINA DOSTAVE

Na brzinu dostave utječe velik broj faktora. Ako su naručeni artikli na zalihi u našem skladištu te narudžbu predate do 14 h, pošiljku šaljemo već isti dan. Ako artikli koje ste naručili nisu na zalihi u našem skladištu Vaša pošiljka se šalje isti dan po primitku naručenih artikala. O stanju, zalihama robe u skladištu i predviđenom terminu dostave će Vas obavijestiti naši referenti preko elektronske pošte ili preko telefona. Kurirska služba pakete dostavlja već sljedeći radni dan nakon obavijesti o otpremi, a najduže u roku tri radna dana.

PRAVILA PRIVATNOSTI

Tvrtka Trianova trgovina d.o.o. je vlasnik web stranice Svijetnamještaja.hr i voditelj obrade vaših osobnih podataka. Politika privatnosti se odnosi na sve osobne podatke korisnika naše online trgovine koje prikupljamo i obrađujemo ( ime, prezime, adresa, elektronska pošta, kontakt telefon, poštanski broj, grad ).

Korisnik je svaka fizička osoba kojoj je prilikom posjete stranici dodijeljen kolačić za praćenje web košarice te za praćenje postavki koje korisnik aktivno koristi, npr. postavke razvrstavanja sadržaja stranice.

Naša dužnost je sigurno upravljanje Vašim podacima kao što su: zaštita od zloupotrebe, gubitak, neovlašteni pristup osobnim podacima, izmjena ili uništavanje podataka. Naša online trgovina brine za sigurnost Vaših osobnih podataka i poštuje želje korisnika o namjeri korištenja podataka. Treća strana je fizička ili pravna osoba, koja je po izravnom dopuštenju voditelja obrade ovlaštena za obrađivanje osobnih podataka korisnika. Trianova d.o.o. obrađuje osobne podatke te korištenje pojedinih usluga i proizvoda nije moguće bez obrade i posredovanja istih trećoj strani ( primjer: posredovanje adrese dostavnoj službi )

KOMUNIKACIJA

Trgovac može stupiti u kontakt s korisnikom putem sredstva za komunikaciju na daljinu, ako se korisnik s time slaže.

Promocijske elektronske poruke sadrže:

  • jasne i nedvosmislene promocijske sadržaje
  • podatke o pošiljatelju – trgovcu
  • jasnost i točnost navedenih podataka i uvjeta za sudjelovanje u različitim akcijskim, marketinškim i drugim tehnikama promocije.
  • ako korisnik ne želi biti obaviješten o promotivnim ponudama ponuditelja – trgovca, potrebno je poštovati takvu odluku korisnika
OBAVEZA ODGOVORNOSTI

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim web stranicama. Unatoč tome postoji mogućnost da se svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene mogu nenadano promijeniti, a ponuđač ili trgovac ne uspije pravovremeno ažurirati i unijeti ispravne podatke na web stranici. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama, a trgovac će kupcu omogućiti da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod. Sve fotografije proizvoda na web stranici su simboličke i ne jamče svojstva proizvoda.

PRIGOVORI KUPACA I SPOROVI
  • Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti korisnika.
  • Za učinkovito rješavanje prigovora i sporova korisnici mogu stupiti u kontakt s ponuđačem putem elektronske pošte na info@svijetnamještaja.hr. Postupak obrade je povjerljiv.
  • U slučaju reklamacije isporuke, jamstva ili materijalnog nedostatka više informacija možete naći u općim Uvjetima poslovanja na www.svijetnamještaja.hr
  • Ponuđač je obavezan u što kraćem roku potvrditi primitak prigovora, te ga razriješiti u zakonski određenom roku.
  • Ponuđač je svjestan da je glavno obilježje potrošačkih sporova nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena i troškova uloženog u rješavanje spora; to je također glavna prepreka potrošaču da spor uopće iznese pred sud. Zato ponuđač daje sve od sebe da sve eventualne sporove riješi sporazumno.
  • Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.
  • Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova proizlazi iz Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu ZlsRPS). Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ..

U skladu sa zakonskim regulativama ponuđač ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonito tijelo za rješavanje potrošačkog spora kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova.

Ponuđač omogućava internetsku trgovinu na području Republike Hrvatske, na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektroničku poveznicu na Platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Platforma je dostupna na poveznici https://webgate.ec.europa.eu/

PRAVNA OBAVIJEST

Online trgovina www.svijetnamještaja.hr zadržava autorsko pravo o svim podacima, slikama artikala i grafici koji su prikazani na web stranici. Nije ih dozvoljeno reproducirati ili upotrebljavati bez prethodne pismene dozvole. Trgovačke marke i logotipi tvrtki su njihovo vlasništvo.

Podaci o upravljaču web stranice se nalaze na poveznici »O Tvrtki« gdje su navedeni svi kontakti za komunikaciju u vezi Općih uvjeta poslovanja.

Sjedište tvrtke:
Trianova trgovina d.o.o.
Celovška cesta 99
1000 Ljubljana
Trgovina: Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana

IBAN: SI56 3000 0002 7630 971 SABRSI2X Sberbank d.d.
Porezni broj: SI89916026
Porezni obveznik: DA
Matični broj: 6786057000
Br.ul. kod nadležnpg suda u Ljubljani: 2015/7576

MIŠLJENJA STRANK

GOR